می توانید از چندین نوع نشانه گذاری طرحواره در یک صفحه استفاده کنید. با این حال ، اگر یک عنصر را مانند یک محصول مثلاً علامت گذاری کردید و محصولات دیگری در این صفحه ذکر شده است ، باید آن محصولات را نیز علامت گذاری کنید.

محتوایی را که برای بازدیدکنندگان قابل مشاهده نیست ، علامت گذاری نکنید و از دستورالعمل های کیفیت Google پیروی کنید. به عنوان مثال ، اگر علامت گذاری ساختار یافته مرور را به یک صفحه اضافه می کنید ، مطمئن شوید که این بازبینی ها واقعاً در آن صفحه قابل مشاهده هستند.

اگر صفحات تکراری دارید ، Google از شما می خواهد که هر صفحه تکراری را با علامت گذاری ساختاری خود علامت گذاری کنید ، نه فقط نسخه متعارف.

محتوای اصلی و به روز شده (در صورت وجود) را در صفحات داده ساختار یافته خود ارائه دهید.

نشانه گذاری ساختاری باید بازتابی دقیق از صفحه شما باشد.

سعی کنید از خاص ترین نوع نشانه گذاری طرح برای محتوای خود استفاده کنید.

بررسی های علامت گذاری شده نباید توسط کسب و کار نوشته شود. آنها باید بازبینی های واقعی و واقعی پرداخت نشده از مشتریان واقعی باشند.

با canonicalization به موتورهای جستجو در مورد صفحات دلخواه خود بگویید

وقتی Google محتوای یکسانی را در صفحات وب مختلف جستجو می کند ، گاهی نمی داند کدام صفحه را در نتایج جستجو فهرست بندی می کند. به همین دلیل است که برچسب rel = "canonical" ابداع شد: برای کمک به موتورهای جستجو ، نسخه دلخواه محتوا و نه همه نسخه های تکراری آن را بهتر فهرست کنید.

 

برچسب rel = "canonical" به شما امکان می دهد تا به موتورهای جستجو بگویید که نسخه اصلی و اصلی یک قطعه از محتوا واقع شده است. شما در اصل می گویید ، "سلام موتور جستجو! این را فهرست بندی نکنید ؛ در عوض این صفحه منبع را فهرست کنید." بنابراین ، اگر می خواهید یک قطعه از مطالب را بازنشر کنید ، چه دقیقاً یا کمی اصلاح شده ، اما نمی خواهید به ایجاد محتوای تکراری بپردازید ، برچسب متنی برای ذخیره روز در اینجا است.

 

از کجا می توان rel = canonical را در کد منبع صفحه پیدا کرد.

متعارف سازی قانونی تضمین می کند که هر محتوای منحصر به فرد در وب سایت شما تنها دارای یک URL است. برای جلوگیری از نمایه سازی چندین نسخه از یک صفحه توسط موتورهای جستجو ، Google توصیه می کند که در هر صفحه از سایت خود ، یک برچسب متعارف خود ارجاع دهید. بدون اینکه یک برچسب متعارف به Google بگوید کدام نسخه از صفحه وب شما نسخه برگزیده است ، https://www.example.com می تواند جداگانه از https://example.com نمایه شود و نسخه های تکراری ایجاد کند.

 

"اجتناب از محتوای تکراری" یک واقع گرایی اینترنتی است و دلیل خوبی هم دارد! Google می خواهد سایت ها را با محتوای منحصر به فرد و ارزشمند پاداش دهد - نه محتوایی که از منابع دیگر گرفته شده و در چندین صفحه تکرار شده است. از آنجا که موتورها می خواهند بهترین تجربه جستجو را ارائه دهند ، به ندرت نسخه های مختلفی از یک محتوا را نشان می دهند ، در عوض فقط نسخه متعارف را نشان می دهند یا اگر برچسب متعارفی وجود ندارد ، هر نسخه که به نظر می رسد اصلی است.

 

تشخیص بین فیلتر محتوا و مجازات های محتوا

چیزی به عنوان مجازات محتوای تکراری وجود ندارد. با این حال ، باید سعی کنید در صورت امکان با استفاده از برچسب rel = "canonical" محتوای تکراری را از ایجاد مشکلات نمایه سازی جلوگیری کنید. وقتی نسخه های تکراری یک صفحه وجود داشته باشد ، Google یک متد متعارف را انتخاب می کند و بقیه را از نتایج جستجو فیلتر می کند. این بدان معنا نیست که شما مجازات شده اید. این فقط به این معنی است که Google فقط می خواهد یک نسخه از محتوای شما را نشان دهد.

 

درباره قانونمند شدن بیشتر بیاموزید

همچنین به دلیل گزینه های مرتب سازی و فیلتر ، داشتن چندین صفحه تکراری برای وب سایت ها بسیار معمول است. به عنوان مثال ، در یک سایت تجارت الکترونیکی ، ممکن است آنچه ناوبری وجهی خوانده می شود داشته باشید که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد محصولات را محدود کنند تا دقیقاً همان چیزی را که به دنبال آن هستند پیدا کنند ، مانند ویژگی "مرتب سازی بر اساس" که نتایج را در دسته بندی محصولات مرتب می کند صفحه از پایین ترین تا بالاترین قیمت این می تواند URL ایجاد کند که چیزی شبیه به این داشته باشد: example.com/mens-shirts؟sort=price_ascending. گزینه های مرتب سازی / فیلتر بیشتری مانند رنگ ، اندازه ، مواد ، مارک و غیره اضافه کنید و فقط به همه تغییرات صفحه اصلی دسته اصلی خود که این امر ایجاد می کند ، فکر کنید!

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مختلف محتوای تکراری ، این پست دکتر پیت به تقطیر تفاوت های ظریف مختلف کمک می کند.

 

نحوه تعامل کاربران با وب سایت ها

در فصل 1 ، ما گفتیم که علی رغم ایستادن SEO برای بهینه سازی موتور جستجو ، SEO به همان اندازه در مورد افراد موتورهای جستجو است. به این دلیل که موتورهای جستجو برای خدمت به جستجوگران وجود دارند. این هدف به شما توضیح می دهد که چرا الگوریتم Google به وب سایت هایی که بهترین تجربه ممکن را برای جستجوگران ارائه می دهند ، پاداش می دهد و چرا برخی از وب سایت ها ، علی رغم داشتن کیفیتی مانند پروفایل های لینک دهی قوی ، ممکن است عملکرد خوبی در جستجو نداشته باشند.

 

وقتی می فهمیم که چه چیزی تجربه مرور وب آنها را بهینه می کند ، می توانیم این تجربه ها را برای حداکثر عملکرد جستجو ایجاد کنیم.

 

اطمینان از یک تجربه مثبت برای بازدید کنندگان تلفن همراه خود

امروزه بیش از نیمی از ترافیک وب از طریق تلفن همراه حاصل می شود ، به راحتی می توان گفت که وب سایت شما باید برای بازدیدکنندگان تلفن همراه قابل دسترسی و پیمایش آسان باشد. در آوریل 2015 ، Google به روزرسانی الگوریتم خود را ارائه داد که صفحات دوستانه تلفن همراه را از صفحات غیر موبایل دوستانه ارتقا می دهد. بنابراین چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما موبایل پسند است


سئو فنی صفحه ,جستجو ,نسخه ,محتوای ,تکراری ,سایت ,علامت گذاری ,موتورهای جستجو ,محتوای تکراری ,تلفن همراه ,نشانه گذاری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

انتظار آفتاب گیتارها لپ تاپ های لنوو یو پی وی سی کرج interior-design17 براکت تلویزیون پرنیا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.