اکنون که می دانید چگونه یک وب سایت در مرورگر ظاهر می شود ، ما به آنچه یک وب سایت از آن ساخته شده است تمرکز خواهیم کرد - به عبارت دیگر کد (زبان های برنامه نویسی) که برای ساخت آن صفحات وب استفاده می شود.

 

سه رایج ترین موارد عبارتند از:

 

HTML - آنچه یک وب سایت می گوید (عناوین ، محتوای بدن و غیره)

CSS - ظاهر وب سایت (رنگ ، فونت ها و غیره)

JavaScript - نحوه رفتار (تعاملی ، پویا و غیره)

 

این تصویر از مثال خارق العاده الکسیس سندرز در جاوا اسکریپت و سئو الهام گرفته شده است: ایجاد تجربه ربات خود به همان اندازه تجربه کاربر

 

HTML: آنچه یک وب سایت می گوید

HTML مخفف زبان نشانه گذاری ابرمتن است و به عنوان ستون فقرات یک وب سایت عمل می کند. عناصری مانند عنوان ، پاراگراف ، لیست و محتوا همه در HTML تعریف شده اند.

 

در اینجا مثالی از یک صفحه وب و نحوه HTML متناظر با آن آمده است:

 

 

این عکس از W3schools.com ، مکان مورد علاقه ما برای یادگیری و تمرین HTML ، CSS و JavaScript است.

 

HTML برای سئوکاران بسیار مهم است زیرا هر صفحه ای که ایجاد می کنند یا روی آن کار می کنند "زیر کلاه" زندگی می کند. اگرچه CMS شما نیازی به نوشتن صفحات با HTML ندارد (به عنوان مثال: با انتخاب "hyperlink" می توانید پیوندی ایجاد کنید بدون اینکه لازم باشد "a href =" را تایپ کنید) ، این همان چیزی است که شما در حال اصلاح آن هستید وقتی کاری را به یک صفحه وب انجام دهید مانند افزودن محتوا ، تغییر متن لنگر پیوندهای داخلی و غیره. Google این عناصر HTML را می کشد تا تعیین کند که سند شما با یک درخواست خاص مرتبط است. به عبارت دیگر ، آنچه در HTML شما وجود دارد ، نقشی اساسی در چگونگی رتبه بندی صفحه وب شما در جستجوی ارگانیک Google دارد!

 

CSS: ظاهر وب سایت چگونه است

CSS مخفف "cascading style pages" است و این همان چیزی است که باعث می شود صفحات وب شما از قلم ها ، رنگ ها و طرح های خاصی استفاده کنند. HTML برای توصیف محتوا ایجاد شده است ، نه برای سبک سازی آن ، بنابراین وقتی CSS وارد صحنه شد ، یک تغییر دهنده بازی بود. با استفاده از CSS ، می توان صفحات وب را بدون نیاز به کدگذاری دستی سبک ها در HTML هر صفحه ، "زیبا" کرد ، این یک فرایند دشوار ، به ویژه برای سایت های بزرگ است.

 

فقط در سال 2014 بود که سیستم نمایه سازی Google شروع به ارائه صفحات وب بیشتر شبیه به یک مرورگر واقعی کرد ، در مقایسه با یک مرورگر فقط متن. یک روش SEO کلاه سیاه که سعی در استفاده از سیستم نمایه سازی قدیمی Google داشت ، پنهان کردن متن و پیوندها از طریق CSS به منظور دستکاری در رتبه بندی موتورهای جستجو بود. این عمل "متن و پیوندهای پنهان" نقض دستورالعمل های کیفیت Google است.

 

م ofلفه های CSS که به ویژه سئوکاران باید به آنها اهمیت دهند:

 

از آنجا که دستورالعمل های سبک به جای HTML صفحه شما می توانند در فایلهای صفحه سبک خارجی (پرونده های CSS) زندگی کنند ، باعث می شود صفحه شما از نظر کد کمتر باشد ، باعث کاهش اندازه انتقال فایل و بارگذاری سریعتر شود.

مرورگرها هنوز مجبورند مانند فایل CSS شما منابعی را بارگیری کنند ، بنابراین فشرده سازی آنها باعث بارگیری سریعتر صفحات وب شما می شود و سرعت صفحه یک عامل رتبه بندی است.

داشتن صفحات دارای محتوای بیشتر از میزان بارگذاری با کد ، می تواند منجر به نمایه سازی بهتر محتوای سایت شما شود.

با استفاده از CSS برای پنهان کردن پیوندها و محتوا می توانید وب سایت شما را به صورت دستی جریمه و از فهرست Google حذف کنید.

JavaScript: نحوه رفتار یک وب سایت

در روزهای ابتدایی اینترنت ، صفحات وب با HTML ساخته می شدند. وقتی CSS آمد ، محتوای صفحه وب توانایی سبک گرفتن را داشت. وقتی زبان برنامه نویسی JavaScript وارد صحنه شد ، وب سایت ها اکنون نه تنها می توانند ساختار و سبک داشته باشند ، بلکه می توانند پویا باشند.

 

جاوا اسکریپت فرصتهای زیادی را برای ایجاد غیراستاتیک صفحات وب ایجاد کرده است. وقتی کسی تلاش می کند به صفحه پیشرفته با این زبان برنامه نویسی دسترسی پیدا کند ، مرورگر آن کاربر JavaScript را در برابر HTML ساکن که سرور برگردانده است ، اجرا می کند و در نتیجه یک صفحه وب با نوعی تعامل ایجاد می شود.

 

جاوا اسکریپت را قطعاً در عمل دیده اید - شاید فقط از آن اطلاع نداشته باشید! به این دلیل که JavaScript تقریباً می تواند هر کاری را برای یک صفحه انجام دهد. به عنوان مثال می تواند یک پنجره بازشو ایجاد کند ، یا می تواند منابع شخص ثالث مانند تبلیغات را برای نمایش در صفحه شما درخواست کند.

 

ارائه در سمت مشتری در مقابل ارائه در سمت سرور

جاوا اسکریپت می تواند برخی از مشکلات را برای سئو ایجاد کند ، از آنجا که موتورهای جستجو JavaScript را به همان روشی که بازدیدکنندگان انسانی مشاهده نمی کنند ، نمی بینند. این به دلیل ارائه سمت کلاینت در مقابل سرور است. بیشتر JavaScript در مرورگر مشتری اجرا می شود. از طرف دیگر ، با رندر سمت سرور ، پرونده ها در سرور اجرا می شوند و سرور آنها را به حالت کاملاً رندر شده به مرورگر می فرستد.

 

عناصر صفحه حساس به سئو مانند متن ، پیوندها و برچسب هایی که در سمت مشتری با جاوا اسکریپت بارگذاری می شوند ، نه اینکه در HTML شما نشان داده شوند ، تا زمانی که ارائه شوند ، از کد صفحه شما قابل مشاهده نیستند. این بدان معناست که خزنده های موتور جستجو آنچه در JavaScript شماست را نخواهند دید - حداقل در ابتدا.


سئو فنی صفحه ,html ,سایت ,javascript ,ایجاد ,صفحات ,جاوا اسکریپت ,نمایه سازی ,رتبه بندی ,برنامه نویسی ,سیستم نمایه ,زبان برنامه نویسی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مازند گیم دانلود آهنگ | ناسک موزیک iranvira مجله اینترنتی مثبت ایران | پورتال خبری،تفریحی و سرگرمی بهرام احتشام diatel9 Newtech Dukhtar.Kocholo حتی اگه